Frågor om faktura
Har du en fråga om din faktura?
Få svar direkt av Klarna genom att klicka här!
Har du inte fått någon faktura? Kolla skräpposten alternativt kontakta Klarna här.
Frågor om leverans
Eftersom PostNord och Schenker ibland drabbas av förseningar som vi dessvärre ej kan rå för, kan leverans ibland ta längre tid än vad vi utlovar här på sidan. När detta inträffar, ber vi dig att avvakta 10 vardagar, för att sedan kontakta oss på kundservice om försändelsen fortfarande inte har kommit fram. Vi spårar då försändelsen.
**Frågor om returer och byten
**Om du önskar göra en retur eller ett byte, ska du läsa om hur du gör detta genom att klicka här.
Så här kontaktar du oss:
Glöm inte uppge ordernummer vid kontakt!
Kontakt med vår kundsupport sker via e-post, där vi har som mål att svara på alla ärenden inom 24 timmar på vardagar.
Vår e-post: kundservice@graviditetskollen.nu
Väntar du mejlsvar från oss, men har inte fått något? Kolla alltid skräpposten för säkerhets skull!